سوالات متداول

نحوه ثبت سفارش چگونه است ؟

کار را برای شما خیلی راحت کرده ایم , پس از آنکه شما کالای مورد نظر خود را انتخاب کردید , آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و در ادامه برای خرید کالای مورد نظر اطلاعات خواسته شده در فرم خرید را تکمیل نمایید تا به صفحه پرداخت الکترونیکی هدایت شوید.


آیا پرداخت اینترنتی در موبایل سنترال امن است ؟

تمام تلاش ما آن است که در کنار خریدی راحت و آسان امن ترین شیوه پرداخت را به مشتریان خود ارائه دهیم , مجموعه موبایل سنترال دارای درگاه معتبر بانکی و نماد اعتماد زرین پال میباشد


نحوه تحویل کالا چگونه است ؟

ارسال پستی (پیشتاز،سفارشی) به سراسر شهرها


زمان ارسال کالا چه مدت میباشد؟

سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۲ ثبت شوند همان روز تحویل اداره پست میگردد.سفارشاتی که بعد از این ساعت ثبت شوند روز بعد تحویل پست داده میشوند.

ما در سریعترین زمان ممکن سفارشات را تحویل پست داده و زمان دریافت محصول توسط شما بستگی به شهر محل سکونت و زمان اداره پست دارد


هزینه ارسال کالا چقدر میباشد؟

هزینه ارسال طبق وزن هر محصول و انتخاب گزینه سفارشی و یا پیشتاز به صورت آنلاین از طریق اداره پست به شما نشان داده میشود.


آیا امکان لغو سفارش بعد از پرداخت وجه محصول امکان پذیر میباشد؟

سفارشاتی که پرداخت وجه آن انجام شود نهایت تا ۲ ساعت بعد از ثبت سفارش امکان کنسل کردن آن امکان پذیر میباشد در غیر این صورت به دلیل اینکه سفارشات آماده و بسته بندی شده و تحویل واحد ارسال میگردد امکان لغو آن میسر نیست.


عودت مبلغ سفارشات کنسل شده بین ۲ روز کاری تا ۷ روز کاری به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.


چگونه میتوانم سفارشات خود را پیگیری کنم؟

پس از خرید محصول مورد نظر ، پیامکی از طریق سامانه ما به منزله موفقیت در سفارش به شما ارسال خواهد شد،و بعد از ثبت سفارش سیستمی، از طرف فروشگاه ما کد رهگیری پستی مرسوله به حساب کاربری شما قسمت سفارش شما اضافه میگردد و شما میتوانید از طریق  آدرس https://tracking.post.ir وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید